donderdag 12 mei 2016

Geelomobiel 1.0 te koop

Na ruim 2 jaar met heel veel plezier en een ontmoeting met een paaltje met mijn Strada is het zover. Ik bied mijn Strada te koop aan. Zie:


en


Niet omdat zij mij niet meer bevalt of de schrikt na ons ongeval er in zou zitten. Niets van dat. Ik heb een nieuwe liefde in mijn leven, Intercitybike DF 92, oftewel Geelomobiel 2.0.


Hoewel de foto's een statische weergave zijn, zeggen deze genoeg.






Tijdens het maken van deze foto's waaide een stevig windje door de straat, recht op de kop van de fietsen. De Strada rolde met de wind mee naar achter, de 10 kg lichtere DF bleef staan.

Ik hoop dat ik voor mijn Strada een leuk nieuw baasje kan vinden en dat zij samen veel blije kilometers mogen beleven.




10 opmerkingen:

  1. Alle geluk en veel veilige kilometers toegewenst met je nieuwe DF Jan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie machine! Het lijkt op deze foto's wel of de Strada obesitas heeft. Als je vaak boven de 40 rijdt kan de de DF met dichte wielkasten nog een heel stuk sneller maken, maar heb je wel een draaicirkel van ca. 14 meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op 5 januari een test rit in een DF,8 januari, de verjaardag van meneer Bowie, naar het Groninger museum, twee dagen later.... mijn DF en Bowie waren die dagen voor mij met elkaar verbonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee leuk Jan,

    Veel veilige en vooral plezierige kilometers gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Dag Theo,

      De DF bevalt heel goed. Het enige nadeel is dat de draaicirkel iets ruimer is. Evengoed kom ik Amsterdam goed door. De snelheid is fantastisch.

      Groet,

      Jan

      Verwijderen
  6. Ja en ondanks de laagte kun je met het goede uitzicht van de DF veel beter paaltjes ontwijken :)

    BeantwoordenVerwijderen