maandag 16 februari 2015

Zo blij als een kind

Eindelijk is het dan zover. Begin deze avond heb ik mijn racekap bij postnl afgehaald. Ik had gehoopt dat hij vrijdag bezorgd zou worden. Dit gebeurde niet. Zaterdag ochtend bleef ik thuis, je weet maar nooit.  Evengoed laat ik niet mijn leven bepalen door de levering van een racekap door postnl, dus ik ging  rond 12h toch van huis voor een boodschap. Na de boodschap, van 15 min, lag er een briefje op de deurmat. Ik was niet thuis, eerste bezorging mislukt. Die zelfde middag heb ik op de site van postnl aangegeven dat ik mijn pakketje op maandag bij de postnl winkel wil ophalen.



Eenmaal thuis moet de kap natuurlijk meteen op mijn Strada. Mijn excuses voor de slechte foto's. Mijn camera is niet goed in het donker. Ik heb de beelden digitaal moeten bijwerken.



Het is ondertussen misschien een cliché, maar de kap maakt de fiets echt af.





Hoewel ik wel onder de kap heb gezeten heb ik nog geen gebruikservaring met mijn Velomobielonderdelen.nl Strada Racekap. Een verslagje hiervan houdt u lezers van mij tegoed.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jan, ziet er fantastisch uit! Wordt wel krap met je helm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Wilco,

      Het is al krap met mijn haar. Ik moet mijn haardracht misschien heroverwegen. De helm heb ik onder de kap niet nodig.

      Groet,

      Jan

      Verwijderen
  2. Hoi Jan,

    Ziet er mooi uit. Ben benieuwd hoe het er in het echie uitziet.

    Groet
    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Erwin,

      Misschien is het tijd voor een zondagse rit van de "Velomobiele Brigade Haarlem en Omstreken".

      Groet,

      Jan

      Verwijderen
  3. da´s een hele andere look dan een Sinnerkap op de Strada. Ben benieuwd naar de ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Paul,

      Dat is ook een van de redenen dat ik voor een VMO-kap heb gekozen. Zodra je gewend bent geraakt aan het beeld van een VMO-kap en je ziet een Sinnerkap denk je: wat is de Sinnerkap groot! Dat is natuurlijk wel een van zijn voordelen. Ik ben ook benieuwd nar de ervaringen.

      Groet,

      Jan

      Verwijderen
  4. Hoi Jan,

    Ziet er netjes uit!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen