zondag 4 januari 2015

2014-2015

2014 zit er op. Het eerste jaar met mij Strada heb ik afgesloten met de oliebollentocht. Een gezellige gebeurtenis. Op de heenreis sneeuwde het flink.De racekap heeft zijn nut onder winterse omstandigheden bewezen. Wilco en Erwin reden met een Sinner-kap en hadden stukken minder last van de sneeuw.

Morgen beginnen we aan de eerste kilometers van 2015. Ik hoop dat het komende jaar meer fietsmeters oplevert. Met de aanschaf van een Strada had ik op meer kilometers gerekend dan de drie voorgaande jaren met de Versatile. Uiteindelijk waren het er minder. Zo'n 8550. Ik had op minimaal 10.000 gehoopt. Er is dus nog ruimte voor verbetering!


Wellicht dat mijn nieuwe aankoop een stimulans is om meer kilometers te maken. Ik heb een racekap besteld. Er is straks geen ruimte meer voor zwakke excuses om slecht weer. En als ik het komende jaar niet te veel ga roeien houd ik voldoende energie over om lekker te fietsen.

En, misschien kunnen we in 2015 een beginnetje maken met te sparen voor een DF. Wat een fietsmachine!


2 opmerkingen:

  1. 30/12 heb ik onderstaand bericht geplaatst. Ik was benieuwd of je die mooie foto van jouw fiets al had gezien?


    Ik heb je fiets gezien en ik heb jou ook gezien in de fiets met helm op. Maar zonder fiets en zonder helm heb ik helaas niet het genoegen mogen smaken je te herkennen en/of om kennis te maken.

    Jammer, want ik was er wel en jij dus ook :-)

    Heb je de foto van Bas (rood petje) al gezien. Je fiets staat er erg mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Wim,

    Ik heb de foto gezien. Bedankt voor de attentie. Ik ben benieuwd of ik korting krijg wanneer is de foto bestel.

    De vraag is. Is het een mooie foto of een mooie fiets?

    Groet,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen