vrijdag 17 januari 2014

Eerste bericht over de geelomobiel

En voordat je het weet heb je dan toch een blog aan gemaakt.

Als enthousiaste velonaut volg ik, van zelfsprekend, de blogs van gelijkgestemden. Sinds ik geïnteresseerd raakte in velomobielen volg ik blogs op internet. Een beter middel om  de markt te verkennen bestaat er niet. Elk blog zit vol nuttige informatie en leuke ervaringen over ligfietsen.


Afgelopen Kerst (2013) heb ik mijn oude Verstile, na 3 jaar en bijna 30.000km ingeruild voor Strada 121. Met mijn nieuwe strada, het is een 2e hands, ben ik nog enthousiaster geworden. Ik heb meer behoefte om of andermans blog te reageren. Met een fiets van velomobiel.nl hoor je er toch weer net dat extra beetje meer bij. 

De verbondenheid met de collega velonauten groeit!



4 opmerkingen:

  1. Welkom in het Blogland. Leuke blognaam trouwens. Als je mijne bekijkt, dan zou je denken dat het alleen over Roeifietsen gaat, maar niets is minder waar. Ik verplaats mij meestal in een Quest XS.
    Ik ga je blog zo dadelijk toevoegen aan mijn Bloglijst.

    Oh en dan nog iets, haal alsjeblieft zo snel mogelijk dat 'bewijs dat je geen robot bent' eraf. Dat vergemakkelijkt het reageren enorm.

    Gr. Wim -de roetsende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jan,

    Ook namens mij welkom, ik kan me aansluiten bij Wim, leuke naam! Ik zal ook volgen instellen voor je blog. Je fiets zal nog niet heel oud zijn, is iets nieuwer dan de mijne.

    Groeten, Adri.(Strada 119)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi fietsfanaat!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Na zoveel jaren toch stiekem te blijven kijken ben je eindelijk overstag gegaan en heb je een "echte" banaan gekocht ;-).
    Ik hoop veel leuke berichten van je te mogen lezen op je blog.

    Veel fiets en schrijf plezier!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen